مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 13:052023-10-01اقتصادي

فارس من| شرط پرداخت وام به متقاضیان مسکن ملی دزفول پیشرفت 60 درصدی پروژه است


مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی دزفول گفت: در حال حاضر از پنج سایت پروژه مهرشهر مسکن ملی شهرستان دزفول 3 سایت به پیشرفت 60 درصدی رسیده اند که متمم قرارداد تسهیلات برای آنان امضا شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، مخاطبان فارس با راه اندازی پویشی خواستار حل مشکل متقاضیان پروژه ی مهرشهر مسکن ملی شهرستان دزفول شدند.

این کمپین با عنوان مطالبه عقد قرارداد و پرداخت وام به پروژه مسکن ملی دزفول در سامانه فارس من ثبت شده است.

مخاطبان در این پویش عنوان کرده اند: ما متقاضیان پروژه مهرشهر مسکن ملی شهرستان دزفول از مسؤولان  درخواست داریم نسبت به عقد قرارداد با متقاضیان و تزریق وام جهت پیشرفت فیزیکی پروژه اقدام کنند چرا که پرداخت 60 میلیون تومان در چهار ماه برای هیچ کدام از متقاضیان مقدور نیست.

در همین رابطه محسن مروارید نژاد مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی دزفول در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: پروژه ی مهر شهر دزفول شامل 764 واحد است که در قالب 5 سایت با میانگین پیشرفت 45درصدی است.

وی افزود: این پروژه از دو منبع باید ساخته و تکمیل شود یکی از منابع، آورده متقاضیان و دیگری تسهیلاتی که در این خصوص دولت مشخص کرده است که این تسهیلات به صورت مرحله ای و با پیشرفت کار برای پروژه از سوی بانک عامل پرداخت می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| شرط پرداخت وام به متقاضیان مسکن ملی دزفول پیشرفت 60 درصدی پروژه است

فارس من| شرط پرداخت وام به متقاضیان مسکن ملی دزفول پیشرفت 60 درصدی پروژه است